Klädbytardagen & redesignworkshopen @ Tangopalatset 2014

Tack till alla er som visade att klädbyte är ett av de nya, smarta sätten att förnya sig, ha roligt och fynda utan att spendera en krona och med så gott som obefintlig miljöpåverkan! I år lämnades cirka 500 plagg in och 350 bytte ägare. Resten skänkte vi till Myrorna, som glatt tog emot. Och vilken fantastisk kvalitet på kläderna! En van klädbytardagsbesökare menade att kvalitén på kläderna på Naturskyddsföreningens klädbytardag brukar vara klart över genomsnittet. Håller du med? Vi är i alla fall glada och imponerade över hur mycket snyggt & helt och fint som lämnades in.

Har du fler bilder från dagen, särskilt från redesign-shopen? Skicka dem till oss på malmo.krets@naturskyddsforeningen.se. Tack!