Havsnätverket Skåne-Blekinge

Välkommen till Havsnätverket Skåne-Blekinge!

Vi är en intressegrupp i Naturskyddsföreningen Malmö och en undergrupp till Naturskyddsföreningens nationella Havsnätverk.
Med fokus på lokala havs- och vattenfrågor vill vi skapa en medvetenhet och ett engagemang för ett friskt hav och vatten.
Genom att utbyta kunskap kan vi tillsammans lära oss om utmaningar såväl som möjligheter relaterade till hav och vatten.

Havsnätverket Skåne-Blekinge är en nystartad grupp med ambition att anordna föreläsningar, seminarium, studiebesök och andra aktiviteter.
Till oss är du välkommen oavsett förkunskaper och du väljer själv på vilken nivå du vill engagera dig.
Kom med och ta ett dopp i havet, följ med på ett spännande studiebesök eller varför inte lyssna på en föreläsning med koppling till havs- och vattenfrågor!
mailadress är havsnatverketsyd@gmail.com