Engagera dig

Vill du vara med och påverka för ett grönare, hållbarare Malmö och umgås med andra miljöengagerade ? Vi vill gärna träffa dig också!

Det finns många sätt att engagera sig i föreningen. Dyk upp på någon av våra träffar eller aktiviteter så kan vi berätta mer. Är du ivrig att komma igång kan du ta kontakt med oss direkt per mail eller via Facebook.

Påverka genom styrelsen och få en meriterande inblick i hur en organisation som Naturskyddsföreningen jobbar i samhället. Styrelsen väljs i mars varje år.
Bli styrelsemedlem >>

Som funktionär har du en egen ansvarsroll och arbetar nära styrelsen med verksamhetsutveckling inom exempelvis kommunikation och medlemsengagemang.
Bli funktionär >>

Skulle du vilja göra något för miljön, men inte binda upp dig? Dra ett strå till stacken lite då och då? Engagera dig efter dina förutsättningar!
Bli volontär >>

Vill du anordna en rundvandring, en serie föreläsningar eller bilda opinion genom en fullskalig kampanj? Om du har en idé kan du bolla den med oss och få hjälp att förverkliga den.

Tipsa oss! Har du sett eller hört något miljörelaterat i eller om Malmö som du undrar över eller tycker behöver uppmärksammas? Tveka inte att höra av dig till oss.

Psst! Glöm inte bort att du också kan engagera dig i någon av våra intressegrupper.