Välkomna på årsmöte lördagen 4 mars

Årsmötet kommer äga rum 4 mars, kl 11:30 på Studiefrämjandet, Ystadsgatan 35D, mötesrum 305. Då har du som medlem också möjlighet att vara en del av beslutsfattandet och bl.a. välja en ny styrelse. Vi kommer även gå igenom verksamhetsåret och berätta om planerade aktiviteter för 2023.

Anmälan senast 25 februari till malmo@naturskyddsforeningen.se och meddela i anmälan även mat-preferenser (då vi kommer bjuda på lättare mat från 11:15) samt ditt medlemsnummer. Medlemsnumret hittar du på baksidan av medlemstidningen eller om du loggar in via Naturkontakt. Om du har problem att hitta ditt medlemsnummer är ni välkomna att kontakta oss så hjälper vi till så gott vi kan. Vi behöver medlemsnummer för att kunna räkna röstlängden vid årsmötet.

Vänliga hälsningar

Naturskyddsföreningen Malmö