Hur maler man kaffe med en cykel? Kom på vår fest så får du se

Naturskyddsföreningen Malmö 40-årsfest

Den 6 december blir det 40-årsfest – kom då så får du veta! Du kan kommentera inlägget eller maila malmo@naturskyddsforeningen.se om du har frågor.

Detta är en bra chans att träffa oss, mingla lite, nätverka och bara gå runt och trivas lite. Mycket roliga workshops för att ta hand om det naturen ger oss och liten historisk tillbakablick i allt vi hittat på de senaste 40 åren. Evenemanget är alltså gratis, öppet för alla, både medlemmar och icke-medlemmar. Om man vill vara säker på att få vegansk mat* & rawfoodtårta så anmäl dig så snart du kan.

*Är du köttätare? Vi vågar lova att veganmaten vi serverar den här dagen inte kommer få dig att sakna kött ens lite grann 🙂